zondag 20 december 2009

Welkom op mijn Blog: Vogelaar in Spanje



Uiteindelijk ben ik dan toch voor de bijl gegaan, en ben ik gestart met een eigen Blog. Ik heb al jaren een eigen website waarop ik veel foto's heb gepubliceerd, gemaakt tijdens reizen, of zomaar gedurende een dagje uit in de Natuur, maar een Blog is nieuw voor me.  Ik woon in het zuiden van Spanje, in Ronda in de regio Andalucia. Voor vogelaars een echt paradijs met een grote variatie aan landschappen. Juist daarom is het aantal vogelsoorten hier enorm groot.
Ik maak veel foto's voor Reisbureau's die vogelreizen organizeren. Mijn favoriete Reisbureau is wel Spanish Nature omdat de vogelreizen die door dit Reisbureau worden georganiseerd zich kenmerken daar qualiteit in alle aspecten.
Ik zie deze Blog als een aanvulling, om even snel wat foto's te plaatsen, want het updaten van de website is nu eenmaal aanzienlijk meer werk. Je kunt hier allerlei wetenswaardigheden verwachten die interessant zijn voor mensen die net als ik van de natuur houden. Meestal over vogels in Spanje, maar ook over andere landen die ik bezocht heb of in de toekomst zal bezoeken.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Pieter,

    Ik heb je blog gezien, prachtige foto’s. Wat me opviel is dat je een mooie indeling hebt, ben ik heel onbescheiden om te vragen voor welk sjabloon je hebt gekozen en hoe je de pagina zo breed hebt gekregen?

    Groet, Wout

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Wout,

    Bedankt voor je reactie.

    Ik heb het op een na laatste sjabloon gekozen, met de aanduiding Sand Dollar

    Pieter

    BeantwoordenVerwijderen